Menu
iFusion_iPhone.jpg

Onze oplossingen

Maak gebruik van onze expertise en ervaar de vele voordelen om je organisatie efficiënter te laten werken
IT services oplossingen

IT en telecom zijn sterk met elkaar verbonden, voor IRIS one is het steeds meer vanzelfsprekend om in te zetten op een geïntegreerd ICT beleid. Binnen de werkplekomgeving van IRIS one komen IT- en telecomoplossingen samen tot een breed scala aan functionaliteiten. De doelstelling van alle IT services die IRIS one biedt is het tijd, plaats en device onafhankelijk kunnen werken.

Oplossingen
IRIS one biedt de volgende IT services oplossingen:

  • Online werkplek gebaseerd op Workspace 365 en Citrix.
  • Proactief beheer van de lokale werkplekken en netwerk.
  • Migratie van uw huidige IT-omgeving naar de IRIS one Online werkplek.
  • Onbeperkte gebruikersondersteuning voor de online en lokale werkplek.
  • Advies en training inzake optimalisatie van uw IT-omgeving.
  • Levering, configuratie, installatie en beheer van hardware en software.

Online werkplek
IRIS one levert een Online werkplek die aansluit bij de wensen en eisen van de gebruikers. De Online werkplek kent een tweetal varianten, namelijk:

  • Workspace 365
    Online browser gebaseerde werkplek die volledig device, tijd en locatie onafhankelijk te gebruiken is. In de online werkplek zijn e-mail, persoonlijke data, gezamenlijke bedrijfsdata, bedrijfsapplicaties, belangrijke websites en intranet overzichtelijk samengebracht door middel van een ''tegeltjes'' structuur.
  • Citrix Online werkplek
    Deze Citrix gebaseerde werkplek geeft de gebruiker toegang tot een traditioneel Windows bureaublad uit de cloud. In dit traditioneel Windows bureaublad zijn e-mail, persoonlijke data, gezamenlijke bedrijfsdata en bedrijfsapplicaties (webbased of gehost) samengebracht.


Proactief beheer
Wanneer gebruik wordt gemaakt van de IRIS one Online werkplek is het essentieel de lokale werkplekken en het netwerk in goede conditie te houden. Daarom maakt IRIS one gebruik van proactief beheer. Hiermee worden alle werkplekken en netwerkcomponenten 24/7 gemonitord, up-to-date gehouden en voorzien van patch- en assetmanagement. Door het proactief monitoren zijn de onderhoudskosten structureel en voorspelbaar en minimaliseren we kostbare incidenten.

Gebruikersondersteuning
Het beantwoorden en oplossen van gebruikersvragen of problemen zorgen voor onverwachte IT kosten en werkdruk bij medewerkers in een organisatie. Wij nemen de onverwachte kosten en werkdruk weg door de gebruikers direct contact op te laten nemen met onze servicedesk. Deze beantwoorden de vragen en lossen, indien mogelijk, direct de problemen van de gebruiker op of zorgen dat een engineer het probleem oppakt. Voor deze werkzaamheden worden geen incidentele IT kosten in rekening gebracht, dit alles zit in het maandelijkse tarief van de Online werkplek en lokaal beheer.

Voordelen
Samengevat betekent de inzet van IRIS one IT services de volgende voordelen:

  • Eén aanspreekpunt voor alle ICT zaken
  • Vaste structurele kosten per gebruiker:
    o Inclusief onbeperkt remote support voor alle gebruikers
    o Inclusief periodieke support op locatie
    o Geen onverwachte kosten voor incidenten / gebruikersondersteuning 
    o Geen investeringen in server hardware en licenties
  • Totaaloplossing voor uw IT zaken:
    o Naast Online werkplek ook proactief lokaal beheer
    o Inclusief volledige implementatie en support
    o Schaalbare oplossing passend bij de ontwikkelingen binnen uw organisatie
    o Voor elke gebruiker een passend profiel
  • Tijd, locatie- en device onafhankelijk kunnen werken