Menu
Spieken.jpg

Referentie: Patrick Pijnenborg - Senior ICT Coordinator

”IRIS one helpt ons om nog beter bereikbaar te zijn voor onze klanten, dit verhoogt onze klanttevredenheid”

Goed bereikbaar zijn voor onze klanten en voorspelbare kosten centraal stellen
Dit waren de uitgangspunten van Qander Consumer Finance voor de eerste kennismaking met IRIS one. Gedurende de uitgebreide inventarisatie en aanvullende adviesgesprekken werden we p
rettig verrast door het meedenken van onze vaste contactpersoon. Hierdoor hebben we additionele voordelen kunnen realiseren met name op het gebied van flexibilteit en dienstverlening vanuit IRIS one.

De uitvraag
Tijdens de uitvraag voor telefonie stond binnen Qander Consumer Finance vooral voorspelbaarheid van kosten centraal. Ervaringen met eerdere business partners en providers maakten onze telefonie omgeving onduidelijk en bijzonder onvoorspelbaar. De hoeveelheid pieken en dalen leidde tot vervelende situaties binnen onze organisatie.

Voorspellingen van kosten
De pieken en dalen binnen Qander Consumer Finance werden na verloop van tijd steeds groter. Hierdoor ontstond intern de vraag naar een forecast van de verwachte kosten. De tijd die we hiermee kwijt waren hadden we beter aan iets anders kunnen besteden.

Het voorstel van IRIS one
Na een uitgebreide inventarisatie en het aangeven van onze pijnpunten kwam IRIS one met een verrassend flexible oplossing. Door te kiezen voor een concept waarbij onderlinge uitwisselbaarheid van data gecombineerd is met onbeperkt bellen konden we eenvoudig afscheid nemen van onze interne voorspelling van de kosten.

De aanvullende flexibiliteit
Dat meedenken centraal staat bij IRIS one blijkt uit het feit dat naast het voldoen aan onze wensen en eisen we inmiddels ook op- en af- kunnen schalen zodat onze telefonie mee blijft bewegen met veranderingen binnen onze organisatie. IRIS one biedt ons value for money en additionele voordelen waar we op voorhand nog niet bij stil hadden gestaan.

De oplossing
Qander Consumer Finance maakt via IRIS one gebruik van KPN ÉÉN in combinatie met het IRIS one service-model.

Gedurende de samenwerking zorgt IRIS one voor periodieke evaluatie-momenten door een vaste contact-persoon, factuuranalyses om mee te kunnen blijven bewegen en voorziet IRIS one Qander Consumer Finance van informatie ten aanzien van ontwikkelingen op het gebied van bereikbaarheid.

Vragen zoals bijvoorbeeld sim-wissels, administratieve wijzigingen en nieuwe aanvragen worden gedaan bij één vaste IRIS one medewerker die direct toegang heeft tot de juiste systemen.

“op deze manier houden wij meer tijd over voor onze core business”

Over Qander Consumer Finance
We bieden al meer dan twintig jaar financiële producten en diensten, waardoor veel mensen denken dat we een bank zijn. Maar Qander is geen bank. We zijn een leuke organisatie met ongeveer 150 medewerkers. We werken met korte lijnen - en met oog voor elkaar. 

Betrouwbaarheid. Verantwoordelijkheid. De klant centraal stellen... 
Iedereen heeft het erover, wij doen het gewoon.

Terug naar overzicht