Menu
Header_Vodafone.jpg

Vodafone One Net

Jij en je medewerkers maximaal bereikbaar

Met Vodafone One Net Enterprise beschikt je over een betrouwbaar en geavanceerd systeem in de cloud waarin vaste telefonie, mobiele telefonie en datacommunicatie volledig geïntegreerd zijn. Dat geeft je een breed scala aan mogelijkheden en gebruiksvoordelen die de bereikbaarheid, productiviteit, samenwerking én flexibiliteit in je organisatie verhogen. Of mensen nu op kantoor, thuis, onderweg of op locatie aan het werk zijn. Die voordelen zijn niet alleen voelbaar voor individuele medewerkers, maar ook voor je organisatie als geheel. Én voor je klanten.

Mis nooit meer een klantgesprek
Met Vodafone One Net zijn je medewerkers maximaal bereikbaar. Dankzij de vast-mobiel integratie kunnen zij elk telefoontje naar een van hun directe nummers op hun vaste en/of mobiele toestel aannemen. Alle bereikbaarheidsinstellingen kunnen je medewerkers voor hun vaste en mobiele nummer apart beheren en medewerkers kiezen zelf of ze bij een telefoontje hun mobiele of vaste nummer meesturen. En wel zo handig: eventuele berichten komen in één voicemailbox binnen. Ook via centrale nummers is de bereikbaarheid van je medewerkers optimaal. One Net biedt alles wat je van een communicatieplatform verwacht. Je kunt dus ook een receptie bedienpost, uitgebreid callcenter en IVR inrichten. De receptionisten zien daarbij altijd in één oogopslag of iemand beschikbaar is. Ook werken met huntgroepen en gesprekken routeren is met One Net zeer eenvoudig. Je klanten hoeven daardoor niet onnodig te wachten. En je mist nooit meer een belangrijk gesprek.

Productiever en efficiënter samenwerken
Je kunt er ook voor kiezen om naast uw receptionisten, ook uw andere medewerkers inzicht te geven in elkaars beschikbaarheid. Op die manier weten ze wanneer ze elkaar het beste kunnen bereiken. Over deze functionaliteit beschikken ze dankzij de optionele ONE Sync-applicatie. Deze Unified Communication add-on voor de desktop én de mobiele telefoon maakt plaats  onafhankelijk samenwerken makkelijker en productiever dan ooit. Zo is het mogelijk om op afstand een desktopscherm te delen. Of om even snel een vraag te stellen via de chat. Ook heel handig is de optie om een groep aan te maken, zodat collega’s in een (project) groep elkaar eenvoudig kunnen bereiken.

Nieuwe dimensie aan klantgericht werken
Integratie van vast, mobiel en data betekent ook: je  klantgerichtheid naar een hoger plan tillen. Dit is mogelijk dankzij een directe koppeling met bijvoorbeeld je CRM systeem. Hierdoor krijgen je medewerkers direct alle relevante informatie over een klant wanneer die belt. Zo herkennen ze de  klant al voordat ze de telefoon aannemen. En kunnen ze snel en accuraat inspelen op diens vraag of behoefte, zonder die klant op te houden. Bovendien kunnen ze dankzij deze koppeling sneller en gemakkelijker hun telefoonverkeer beheren, zoals een gesprek doorverbinden.

Toekomstvast met kostenvoordeel
Omdat One Net Enterprise een gehoste dienst is, hoef je het systeem niet zelf aan te schaffen, in te voeren en te onderhouden. De investeringskosten zijn daardoor laag. Ook de gebruikskosten hou je beheersbaar. Alleen al omdat je één aanspreekpunt, contract en factuur hebt voor al je communicatiediensten. Je medewerkers bellen onderling gratis, vast én mobiel. Je kiest bovendien zelf of je een vast bedrag per maand per medewerker betaalt, of afrekent naar verbruik. Het aantal aansluitingen is daarbij snel te verhogen of te verlagen. Je kiest met One Net bovendien voor een toekomst- vaste oplossing. Van elke nieuwe release die Vodafone uitbrengt, heb je per direct plezier. Zo ben je altijd voorzien van state-of-the-art technologie, zonder dat je er omkijken naar hebt.

De voordelen van One Net Enterprise op een rij;

  • Integratie vaste en mobiele telefonie én data
  • Gemak en overzicht: één contract, één aanspreekpunt, één factuur
  • Optimale bereikbaarheid van alle medewerkers
  • Productiever en efficiënter samenwerken met Unified Communications
  • Klantgerichter werken dankzij koppeling met je CRM-systeem
  • Communicatieplatform in de cloud, dus geringe investeringskosten en altijd up-to-date
  • Flexibel: je bepaalt zelf uw kostenstructuur