Menu

Integreren? Ja!

De 10 redenen om vandaag nog te beginnen

1. Betere bereikbaarheid van je collega’s onderling
Met presence ofwel beschikbaarheidsinformatie geven jij en je collega’s elkaar informatie over beschikbaarheid en bereikbaarheid. Hierdoor zie je in één oogopslag hoe de betreffende collega het best te bereiken is. Ook een collega op een andere locatie of onderweg, is op dezelfde manier bereikbaar.

2. Je wordt nog klantvriendelijker
Door inzicht in elkaars bereikbaarheid kunnen jij en je collega’s een (potentiële) klant direct informeren of de betreffende collega bereikbaar is. Dit scheelt de (potentiële) klant tijd en mogelijke irritatie. Ook een collega op een andere locatie, is op dezelfde manier bereikbaar.

3. Zelf bepalen waar en wanneer je bereikbaar bent
Je collega’s en jij zijn altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Stel je hebt een afspraak; integreer dan je telefonie met je agenda zodat een collega voor je waar kan nemen of bellers direct je voicemail krijgen.

4. Het is inmiddels voor iedereen beschikbaar
Of u nu een klein of groot bedrijf bent, het geïntegreerde communicatieplatform is ook in de cloud af te nemen. U werkt met één geïntegreerde oplossing. U heeft één aanspreekpunt. Dit leidt tot een eenvoudigere implementatie, acceptatie en ondersteuning. 

5. Je bespaart kosten want wat je niet meer nodig hebt betaal je ook niet meer
Met de integratie wordt je vaste telefoontoestel overbodig. Niet meer tegelijk op zowel vast als mobiel gebeld worden, niet meer kijken welke oproepen je hebt gemist op je vaste en je mobiele toestel maar gewoon simpel 1 toestel met alle functionaliteiten van vast en mobiel.