Nog meer waarde uit je ICT omgeving halen.

Wanneer we het hebben over “onze professionals” hebben we het over gecertificeerde medewerkers die altijd beschikken over de meest recente informatie op de vlakken van Microsoft 365, Office Applicaties en alle andere applicaties die zijn opgenomen in de IRIS one Moderne Werkplek. 

Om samen doelstellingen te kunnen realiseren begeleid de Customer Success Manager zowel de adoptie als het gebruik van de verschillende applicaties. 

Alles aan de hand van jullie wensen, zijn of haar ervaring en de data uit de diverse rapportages. Door het opstellen van een jaarplan wijzigen zijn of haar doelen met de organisatie doelstellingen mee.

Alles om je te helpen, het maximale uit jezelf te halen iedere dag!

CUSTOMER SUCCESS MANAGEMENT

Van wens naar plan

Je vaste Customer Success Manager ondersteunt je op basis van de Adoptie, Reporting en Aanvullende trainingen. Samen met jullie organisatie maakt hij ieder jaar een plan om gebruikers, beheerders of eindverantwoordelijken nog beter, en sneller, hun werk te kunnen laten doen.

Aan de hand van het vast aantal uren dat de Customer Success Manager voor jullie organisatie jaarlijks beschikbaar is stemt hij op voorhand met jullie af welke uren in dat jaar zullen worden ingezet op onderstaande vlakken:

Customer Succes Management IRIS
j-kelly-brito-PeUJyoylfe4-unsplash-scaled

Uitgebreide adoptie tijdens de projectfase

Wanneer je voor het eerst migreert naar de IRIS one Moderne Werkplekken en kiest voor de adoptie module staat de adoptie onder leiding van jullie Customer Success Manager. Hij bepaalt, in overleg met het projectteam, de stappen binnen het adoptieplan.

Hierbij kan hij gebruik maken van;

  • Online e-Learning systemen
  • Gepersonaliseerde video’s
  • Landingspagina’s
  • Gepersonaliseerde content

en tal van andere instrumenten die ervoor zorgen dat ook jullie gebruikers graag, en goed, met de ICT omgeving werken.

CUSTOMER SUCCESS MANAGEMENT

 

Wil je de voordelen voor jouw organisatie bespreken? Klik dan op de onderstaande button.

Contact opnemen

BLOGS

Kevin is Customer Success Manager… Klinkt interessant maar wat doe je dan eigenlijk?

Hey Kevin, wat doe jij eigenlijk voor werk? “Ik ben Customer Success Manager” Een wat? Klinkt belangrijk, ambitieus, moeilijk maar zeker ook interessant. Maar wat doet een Customer Success Manager nou eigenlijk? Tijd voor een deep-dive in Customer Success Management!

Klik hieronder voor de blog pagina.

Haal ook het maximale uit jezelf met de Moderne Werkplek van IRIS one

Wil je weten welke handige applicaties je nog meer hebt wanneer je gebruik maakt van de Moderne Werkplek van IRIS one?

Jouw ICT Partner

IRIS one maakt innovatie toegankelijk

Misschien lijken bovenstaande punten ingewikkeld, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn. Wij adviseren, begeleiden en updaten je ICT-omgeving. Maatgericht, met gecertificeerde kennis en toekomstbestendig. Zo zorgen we er bijvoorbeeld voor dat je altijd werkt met de nieuwste oplossingen, zodat je gewoon altijd maximaal productief en veilig aan de slag gaat. We maken innovatie makkelijk, waardoor jij snel alle voordelen van de flexibele werkplek ervaart.

Belangrijke kenmerken

  • Maximaal productief met de zekerheid dat je bedrijfsnetwerk optimaal is ingericht
  • Veel gebruiksgemak voor je collega's door up-to-date functionaliteiten en security
  • Een efficiëntere en wendbare ICT-omgeving die aansluit bij de digitaliseringstrend
  • Kostenbesparing door wegnemen van inefficiënte en verouderde ICT