Menu

Paniek!! Stroomstoring bij IRIS one...

Zo zouden we hebben gereageerd een jaar of 10 geleden maar vandaag hadden we intern weer een prachtig voorbeeld van hoe onze producten en diensten niet alleen onze klanten maar ook onze eigen medewerkers helpen.

Gewoon een normale dag

Het is 3 april 2019 en in Vlijmen is het behelpen met parkeren en de toegangsweg tot het hoofdkantoor van IRIS one Nederland in verband met graafwerkzaamheden. Rond de klok van 11:55 hebben we ineens geen stroom meer…

Geen stroom en ook geen internet

Door het uitvallen van de stroom merken onze mensen niet alleen dat het donker is aan de Parallelweg West in Vlijmen maar ook dat het internet niet werkt… Waar voorheen de paniek toe zou slaan wordt er op ons kantoor gewoon doorgewerkt. De hotspots gaan aan en de backup voorziet onze desktops van een internetverbinding. De telefooncentrale wordt doorgeschakeld naar mobiel en binnen een “mum van tijd” zijn we weer compleet up-and-running.

Gelukkig gebeurt het bijna nooit

Het is jaren geleden dat we iets dergelijks hebben gehad en uiteraard praten we dagelijks met onze klanten over dit “wat als” scenario. Gelukkig hebben we vandaag weer eens zelf kunnen ervaren hoe prettig het is om gebruik te maken van Cloud ICT Services en Cloud Telefonie. Onze infrastructuur is rendundant uitgevoerd en we zijn dus, ook vandaag weer gewoon, maximaal bereikbaar voor onze klanten!

Ben je nieuwsgierig of jouw organisatie dezelfde voorziening heeft of wil je ons eens laten bekijken wat er bij jullie op kantoor zou gebeuren bij het uitvallen van de electiciteit of internet? Neem dan contact met ons op. Onze adviseurs maken het in een uurtje inzichtelijk voor je.  

Terug naar overzicht