Geen zorgen...
We staan voor je klaar
We helpen je altijd om het maximale uit jezelf te halen, iedere dag. Een van onze meest belangrijke diensten gedurende onze samenwerking, is onze support.
Onze gecertificeerde medewerkers, helpen je tijdens en buiten kantooruren razendsnel weer op weg in geval van calamiteiten.
Alles volgens een helder escalatie model waarin een onderscheid wordt gemaakt tussen functionele- en hiërarchische escalaties.
Of je nu gebruik maakt van onze Telefonie, Verbindingen of ICT services, onze gecertificeerde professionals zijn zowel telefonisch, per e-mail als via ons customer portal voor je beschikbaar.
Support-as-a-Service
Support zonder drempels

We zijn er op iedere manier voor iedereen
Of je nu de voorkeur geeft aan het gebruik van ons customer portal, bellen of e-mail, onze mensen helpen je altijd op de manier die het beste bij je past.
Van incident management, updates en omgevingscontroles tot aan wijziging, vervangingen en reparaties. Alles wordt volgens een duidelijke Service Level Agreement opgepakt door onze eigen medewerkers.
Naast onze reactieve diensten, hebben we een proactief support beleid met kenmerkende diensten zoals onder andere actieve back-up controles, line-monitoring én geautomatiseerde monitoring van storingen.
Aandacht voor jou en je collega's
Met IRIS one support:
We zitten met meer dan 65 collega’s dagelijks voor je klaar om je te helpen in geval van calamiteiten of vragen. Zowel online als offline, zorgen onze medewerkers ervoor dat je razendsnel wordt geholpen.
Belangrijke kenmerken
- Binnen en buiten kantooruren bereikbaar
- Gecertificeerde support professionals
- Geen facturen achteraf
- Alles gelogd in tickets