Support Engineer Telecom

Jij bent de aangewezen persoon om bedrijven te helpen doelstellingen te realiseren waar ze eerder alleen van hadden durven dromen!

‘Wij geloven dat organisaties groeien door de mensen die er werken en mensen groeien door de organisaties waar ze werken!’

Over ons

Binnen IRIS one helpen wij onze klanten iedere dag het maximale uit zichzelf te halen. Dit doen we door deze bedrijven te helpen om altijd en overal te kunnen werken met slimme IT en Telecommunicatie oplossingen van alleen de allerbeste leveranciers. 

Wij verzorgen voor onze klanten het advies, de implementatie en support van onze slimme IT en Telecom oplossingen. Daarnaast maken wij gebruik van onze strategische partners zoals Vodafone, KPN en Microsoft en zetten deze lokaal in bij onze klanten. Daarnaast bevelen onze klanten ons aan bij anderen en dat moet iedereen weten

 

Wat ga je doen

Als Support Engineer Telecom ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die binnenkomen op ons ticketingsyteem. Je zorgt ervoor dat je op afstand onze klanten helpt en ondersteunt bij supportverzoeken en storingsmeldingen. Je installeert en beheert nieuwe soft- en 
hardware, voert beheerwerkzaamheden uit op klantomgevingen en communiceert hierover met je klantrelaties en collega’s om tot een passende en adequate oplossing te komen. 

Verder informeer je klanten over de voortgang van binnengekomen supportaanvragen en welke acties wij uitvoeren om deze zo goed mogelijk op te lossen. Tijdens het oplossen van de supportaanvragen leg je de relevante informatie vast in ons registratiesysteem. 

In samenwerking met de andere collega’s op de afdeling zorg je ervoor dat onze klanten optimaal worden bediend. Je escaleert complexe aanvragen naar onze engineers en zorgt er samen voor dat de klant op een goede manier wordt geholpen. 

Waar voldoe je aan?

  •  MBO/HBO-opleidingsniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Werkervaring opgedaan bij één of meerdere Telecom dienstverleners;
  • Kennis van VoIP oplossingen (Broadsoft, Xelion en Vodafone);
  • Ervaring met Networking, Switching en Routing;
  • Intune/Mobile Device Management (MDM);
  • Je bent in het bezit van certificaten van o.a. Xelion, Broadsoft, Vodafone, KPN;
  • Meelopen in consignatiediensten roulerend in teamverband
  • Je bent representatief en communicatief sterk en bent hierdoor in staat op een goede manier met onze klanten te communiceren;
  • Een proactieve en resultaatgerichte professional;
  • Een teamspeler met een winnaarsmentaliteit en uitstekende adviserende vaardigheden;
 

Wat mag je van ons verwachten?

We doen simpelweg alles voor je! Uiteraard zijn alle primaire arbeidsvoorwaarden uitstekend op orde, neem bijvoorbeeld ons premievrij pensioen! We willen je beter maken dan dat je al bent en je uitdagen om doelstellingen te realiseren waarvan je tot nu toe alleen nog maar van hebt durven 
dromen…

Vergeet daarnaast niet onze wereldberoemde thema maandborrels, tafeltennistoernooi, dartkampioenschappen en verschillende uitjes die het zo leuk maken om bij ons te werken.

Solliciteren?

Denk je dat je het in je hebt om als ‘Support Engineer Telecom’ bij ons aan de slag te gaan? Solliciteer dan door jouw CV te sturen naar hr@iris-one.nl of solliciteer makkelijk via onze website www.iris-one.nl/vacatures

Ben je Recruiter of op een andere manier intermediair tussen werkgevers en werknemers dan willen we je vragen geen acquisitie te plegen naar aanleiding van deze advertentie.

 

Interesse gewekt?

Direct reageren dan!

Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een “Verklaring Omtrent het Gedrag” (VOG). De kosten daarvan mag je bij IRIS one declareren.

Ben je Recruiter of op een andere manier intermediair tussen werkgevers en werknemers, dan willen we je vragen geen acquisitie te plegen naar aanleiding van deze advertentie