fgdxfgh

De beste oplossing in de ‘constant verbonden’ wereld van vandaag en morgen

Hybride werken is ‘here to stay’ en veel organisaties bevinden zich in een digitale transformatie, waarbij ook veel nieuwe of gecombineerde communicatiekanalen worden gebruikt. Niet alleen uw medewerkers, maar ook uw klanten en partners verwachten van u dat ze met u op verschillende manieren, plaats- en tijdonafhankelijk, kunnen communiceren.

 

 

Welke telefonie oplossing past bij jouw onderneming?

Samenwerken is veranderd. Afhankelijk zijn van een vaste telefoon op je bureau is niet meer van deze tijd en Microsoft Teams is bij velen uitgegroeid tot dé oplossing voor het hybride kantoor en de werkplek. We zien 4x zoveel apparaten per gebruiker, slechts 15% van de vergaderruimtes is geschikt voor video, terwijl video de norm wordt en we zien dat 72% van onze eindgebruikers deels op afstand werkt.

Migreren naar een nieuwe telefonieoplossing kan een lastig traject zijn, want telefonie is een vitaal onderdeel voor veel organisaties. Je wilt te allen tijde bereikbaar zijn en over de functionaliteiten beschikken die je nu ook hebt. Bovendien wil je op een professionele manier met de buitenwereld communiceren. De receptie is zowel de fysieke als de telefonische ingang van uw organisatie. Een goede ontvangst en correcte beantwoording bepalen uw imago.

Maar klanten leggen ook via andere media contact, zoals via chat of sociale media. Ook deze kanalen moeten gebruiksvriendelijk zijn voor uw medewerkers, zodat uw klanten de dienstverlening als snel en prettig ervaren. Ontdek hoe uw organisatie beter samenwerkt, altijd verbonden is én optimaal beschermd is.

portrait-of-woman-customer-service-worker
Teams Calling Xelion 8 KPN EEN Vodafone One Net
Mens
Behoud (persoonlijke) bedrijfsnummers
Doorverbinden
Niet storen
Vast-Mobiel integratie
Optioneel
Smartphone app
Softphone
Onbeperkt bellen
Optioneel
N/A
Optioneel
Optioneel
Videocalling
Optioneel
Integratie met MS Teams/Exchange Online
Organisatie
Bedrijfsvoicemail
Optioneel
Optioneel
Keuzemenus
Optioneel
Optioneel
CallCenters & agenten
Optioneel
Optioneel
Wallboards
Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features
Optioneel (Anywhere365)
Optioneel
Optioneel
Rapportages
Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features
Optioneel (Anywhere365)
Receptiepost
Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features
Optioneel (Anywhere365)
Optioneel
Optioneel
Social-media integratie Whatsapp, Facebook
Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features
Optioneel (Anywhere365)
Optioneel
Optioneel
Optioneel
Gespreksopname
Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features
Optioneel (Anywhere365)
Optioneel
Optioneel
Technologie
Uitgebreide Contact Center opties
Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features
Optioneel (Anywhere365)
Optioneel
Optioneel
Geavanceerde rapportages
Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features
Optioneel (Anywhere365)
Optioneel
Optioneel
Integratie met CRM software van derden
IRIS one Update & Versiebeheer
IRIS one Standaard Changes
  Lees meer Lees meer
 

Wil jij weten hoe een betere telefonie omgeving helpt je doelstellingen te halen?

Neem contact op
Sebastiaan
Sebastiaan Krahmer
Solution Specialist
Mischa-crop
Mischa Hertwig
Solution Specialist
Edward-crop
Edward Heijkant
Solution Specialist
 

BCS aan het woord

Joep Eijkens (CEO bij BCS) aan het woord over het partnership met IRIS one.

 

HubSpot Video

 

Lees hier onze blogs

3 min read

‘Vodafone One Net’ weet jij al wat het voor je kan betekenen?

 
 

Met Vodafone One Net beschik je over de functionaliteiten van een moderne intern...

3 min read

De lancering van langverwachte telefonieoplossing Xelion 8

 
 

Onlangs heeft Xelion haar nieuwste telefonieoplossing gepresenteerd! Als toppartner van...

5 min read

eSIM vs SIM

 

Je ziet het steeds vaker voorbij komen: eSIM. Maar wat is het nu precies? Wat...