Teams Calling | Xelion 8 | KPN EEN | Vodafone One Net | |
---|---|---|---|---|
Mens | ||||
Behoud (persoonlijke) bedrijfsnummers | ||||
Doorverbinden | ||||
Niet storen | ||||
Vast-Mobiel integratie | ||||
Smartphone app | ||||
Softphone | ||||
Onbeperkt bellen | N/A | |||
Videocalling | ||||
Integratie met MS Teams/Exchange Online | ||||
Organisatie | ||||
Bedrijfsvoicemail | ||||
Keuzemenus | ||||
CallCenters & agenten | ||||
Wallboards Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features |
||||
Rapportages Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features |
||||
Receptiepost Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features |
||||
Social-media integratie Whatsapp, Facebook Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features |
||||
Gespreksopname Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features |
||||
Technologie | ||||
Uitgebreide Contact Center opties Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features |
||||
Geavanceerde rapportages Anywhere365 geeft Teams Calling een omnichannel upgrade met geavanceerde callcenter en reporting features |
||||
Integratie met CRM software van derden | ||||
IRIS one Update & Versiebeheer | ||||
IRIS one Standaard Changes | ||||
fgdxfgh
Vaste Telefonie
Telefonie is veranderd. Door 'constant verbonden' te zijn met je klant.
De beste oplossing in de ‘constant verbonden’ wereld van vandaag en morgen
Hybride werken is ‘here to stay’ en veel organisaties bevinden zich in een digitale transformatie, waarbij ook veel nieuwe of gecombineerde communicatiekanalen worden gebruikt. Niet alleen uw medewerkers, maar ook uw klanten en partners verwachten van u dat ze met u op verschillende manieren, plaats- en tijdonafhankelijk, kunnen communiceren.
Welke telefonie oplossing past bij jouw onderneming?
Samenwerken is veranderd. Afhankelijk zijn van een vaste telefoon op je bureau is niet meer van deze tijd en Microsoft Teams is bij velen uitgegroeid tot dé oplossing voor het hybride kantoor en de werkplek. We zien 4x zoveel apparaten per gebruiker, slechts 15% van de vergaderruimtes is geschikt voor video, terwijl video de norm wordt en we zien dat 72% van onze eindgebruikers deels op afstand werkt.
Migreren naar een nieuwe telefonieoplossing kan een lastig traject zijn, want telefonie is een vitaal onderdeel voor veel organisaties. Je wilt te allen tijde bereikbaar zijn en over de functionaliteiten beschikken die je nu ook hebt. Bovendien wil je op een professionele manier met de buitenwereld communiceren. De receptie is zowel de fysieke als de telefonische ingang van uw organisatie. Een goede ontvangst en correcte beantwoording bepalen uw imago.
Maar klanten leggen ook via andere media contact, zoals via chat of sociale media. Ook deze kanalen moeten gebruiksvriendelijk zijn voor uw medewerkers, zodat uw klanten de dienstverlening als snel en prettig ervaren. Ontdek hoe uw organisatie beter samenwerkt, altijd verbonden is én optimaal beschermd is.


Sebastiaan Krahmer
Solution Specialist

Mischa Hertwig
Solution Specialist

Edward Heijkant
Solution Specialist
BCS aan het woord
Joep Eijkens (CEO bij BCS) aan het woord over het partnership met IRIS one.
Lees hier onze blogs
3 min read
De lancering van langverwachte telefonieoplossing Xelion 8
feb 9, 2022 by Simone de Greef
Onlangs heeft Xelion haar nieuwste telefonieoplossing gepresenteerd! Als toppartner van...
5 min read
eSIM vs SIM
mei 20, 2021 by Simone de Greef
Je ziet het steeds vaker voorbij komen: eSIM. Maar wat is het nu precies? Wat...